23. 01. 2016.

Moj burek sa sirom ILI SIRNICA - NAPKON SAM NASLA SAVRŠEN RECEPT

By admin   Posted at  16:47   No comments



Sastojci
Tijesto
1 paket Terni listovi za pite i savijače (Rione, Darda) ili
domaće jufke (ja radim po receptu superkemije)
Fil
1/2 kg svježi posni sir (Vindija)
400 ml Mileram
3 jaja


4 žlićice soli (manje-više ovisno o ukusu)
2 tanke šnite slanine/pancete sitno izrezane


Priprema
1.
Uključiti pećnicu na 200 stupnjeva da se grije
2.
U posudi izmutiti jaja dok se povežu, dodati sir i mileram i izmiješati dobro viljuškom ili pjenjačom, dodati sitno narezanu pancetu po izboru, (ja ju zbog mirisa dodajem) te posoliti prema ukusu (isprobavam dok mi nije dovoljno slana smjesa)
3.
Nauljiti tepsiju u kojoj će se peći burek, staviti prvo jedan list tijesta do pola tepsije, a polovica da viri van, zatim drugi list na drugu polovicu tepsije, a pola viri van, eventualno još jednu koru preko cijele tepsije još staviti i premazati uljem svaku koru
4.
Ostale listove (dva ostaviti sastrane) jedan po jedan gužvati u šaci i umakati u smjesu sa sirom (ne mora cijela biti natopljena smjesom) i stavljati u tepsiju jedan do drugoga ili nakidati kore u sir, izmiješati pa onda istresti u tepsiju – ja sam pola gužvala i umakala u sir, a drugu polovicu nakidala i umiješala u smjesu sira pa istresla preko nagužvanih u tepsiji
5.
Po volji još malo pošpricati uljem preko smjese
6.
Na kraju listove koji vire van tepsije preklopiti preko smjese, ušuškati ih bočno ispod bureka te zaliti uljem
7.
Sa dva preostala lista prekriti burek odgore, ušuškati opet bočno i oko bureka i obavezno svaki list posipati uljem
8.
Nožićem ili viljuškom nabockati burek da se nebi napuhivale kore (kao i kod kolača)
9.
Peći oko 40 minuta na 190-200 stupnjeva – Pečen
10.
Pečeni burek ostaviti par minuta da se prohladi zatim ga preokrenuti na tacnu te poslužiti vrućeg (preokretanje nije obavezno, služi tome da se ne natopi previše ostatkom masnoće u tepsiji i da se ne usafta)
11.


Burek na slici u recept je pečen u manjoj tepsiji pa su kriške fino debele, ali može se peći i u velikoj tepsiji (30×40) pa će biti nešto tanji, evo ovako
12.
Budilica5 ga je isprobala, a i pajici je prekrasno ispao. Evo i senkina divna izvedba bureka.
Posluživanje
Iznimno jednostavno i brzo za napraviti ako koristite kupovne kore, kao ja danas, a najukusniji burek koji sam ikada i napravila i jela
Pancetu/slaninu možete i ne morate dodavati ali meni ona daje poseban dimljeni miris bureku bez da utječe na okus

0 komentari:

Nazad na početak ↑
    Pokreće Blogger.

    Popularno

© 2013 Recept za sve. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9 Published..Blogger Templates
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.